Zasady Reklamacji / Zwroty

1.Uszkodzenia przesyłki/ niekompletność przesyłki

Zawartość otrzymanej przesyłki należy sprawdzić zaraz po jej odbiorze w obecności kuriera.
W przypadku niekompletności zamówienia należy spisać protokół z kurierem i niezwłocznie skontaktować się ze sklepem La Pas Hair (e-mail: kontakt@lapashair.pl)

W przypadku uszkodzenia przesyłki należy spisać protokół szkody z kurierem i niezwłocznie skontaktować się z sklepem La Pas Hair (e-mail: kontakt@lapashair.pl W celu ułatwienia postępowania prosimy o dokumentację zdjęciową przesłaną na maila: kontakt@lapashair.pl


2. Reklamacja towaru
Jeżeli towar nie spełnia Państwa oczekiwań należy wypełnić formularz reklamacji i dołączyć go do przesyłki wraz z dowodem zakupu (paragon lub faktura), kartą gwarancyjną (jeśli była wydana) oraz reklamowanym produktem.
Reklamacja dostarczona bez w/w dokumentów nie będzie rozpatrywana i automatycznie uzyska status “NIEZASADNEJ”.
Reklamowany towar należy przesłać na własny koszt na adres siedziby firmy: Complex Kinga Skibińska, ul.Tęczowa 11 B, 62-064 Plewiska
Reklamacja jest rozpatrywana w ciągu 14 dni od daty otrzymania kompletnej przesyłki (z wszystkimi dokumentami). Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana na podany w formularzu adres mailowy.


3. Zwroty
Klient ma prawo do zwrotu zamówionych towarów w terminie do 14 dni od daty odebrania przesyłki bez podawania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Zwracany towar powinien być w stanie niezmienionym (tj. niezniszczony, nieuszkodzony, nienoszący śladów użytkowania – „bez zapachu” i z oryginalnymi zabezpieczeniami (gumki) w oryginalnym opakowaniu).
Jeżeli towar nie spełnia Państwa oczekiwań należy wypełnić formularz zwrotu i dołączyć go do przesyłki wraz z dowodem zakupu (paragon lub faktura), kartą gwarancyjną (jeśli była wydana) oraz zwracanym produktem.
Zwrot bez dostarczonych w/w dokumentów nie będzie rozpatrywany i automatycznie uzyska status “NIEZASADNEGO”.
Zwracany towar należy przesłać na własny koszt na adres siedziby firmy: Complex Kinga Skibińska, ul.Tęczowa 11 B, 62-064 Plewiska

Zwrot jest rozpatrywany w ciągu 14 dni od daty otrzymania kompletnej przesyłki (z wszystkimi dokumentami). Zwrot pieniędzy następuje do 14 dni od otrzymania przesyłki ze zwróconym towarem i wypełnionym formularzem zwrotu. Koszt odesłania produktu ponosi Kupujący.

Jako kwotę należności podlegającą zwrotowi rozumieć należy tylko i wyłącznie wartość zwracanego towaru. Koszty wysyłki towaru nie podlegają zwrotowi.

Jeżeli towar nie został dostarczony w ciągu 10 dni od dnia złożenia zamówienia lub otrzymania informacji o wysyłce, klient ma obowiązek zgłosić ten fakt, celem wyjaśnienia sprawy w terminie nie przekraczającym III miesięcy, licząc od daty złożenia zamówienia. Po tym terminie towar zostaje uznany za dostarczony.

W razie zaginięcia przesyłki, powstałego z winy osób trzecich, sklep La Pas Hair  zastrzega sobie 60 dni roboczych na ustosunkowanie się do zaistniałej sytuacji (złożenie reklamacji, odpowiedź reklamacyjna, itp.).

Odpowiedź w sprawie zwrotu zostanie przesłana na podany w formularzu adres mailowy.


WAŻNE! Jako, że jest to produkt osobisty, nie są uwzględniane zwroty towarów używanych lub zniszczonych w wyniku złego użytkowania. Nie będą również przyjmowane zwroty włosów po zdjęciu zabezpieczeń które dla naszych klientek stanowią gwarancję tego, ze zakupiony towar jest nowy. Zwracany towar powinien być w stanie niezmienionym (tj. niezniszczony, nieuszkodzony, nienoszący śladów użytkowania – „bez zapachu”).